2008. július 26., szombat

Második nap


Mindenem fáj és fáradt vagyok. Hol is kezdjem?
First things first.
Csütörtök délután felutaztunk Pestre Emőkével, az állomáson már várt Nóri, otthon meg vacsora:P Aztán este "buli" :D Az erős mag ott volt, mondjuk így:D Elég jó volt, én jól ére
ztem magam, meg a piákat is amiket ittam:D:D Persze utána egy percet sem aludtam...de tényleg..én nem tudom hogy izgultam-e vagy mi volt... még az óra ketyegése is zavart, pedig ugye nem szokott. Hajnalban ki a reptérre, átverekedni magam azokon a check ines cuccokon, levetkőzni biztonságiak előtt...stb:D Aztán büszkén beülni a váróba, hogy "ezaz, megcsináltam!!!" :D Tényleg büszke voltam magamra. Alig vártam hogy felülhessek végre a rég várt hatalmas nagy repülőre ami majd a felhők felé repít, a végtelenbe és tovább!!! Végre eljött AZ IDŐ. Felszálltunk a buszra, már minden ujjpercemet lerágtam, mireis megérkeztünk egy -szerintem- játékrepülőhöz. A hatalmas nagy hőn áhított GÉPÁLLAT egy icipici kis... kis izé volt... le kellett hajtanoma fejem hogy beférjek. Azért _érzed_. Nekem a fejem, lehajtani. -.- Olyan érzés volt mintha buszban ültem volna. Egy szűk buszban. Egy nagyon szűk buszban. Ráadásul vészkijárat mellé ültettek. A hölgy azt mondta h majd nekem kell jól segíyteni vészhelyzet esetén a menekülésben. Mondom, oké, akkor mi mind halottak vagyunk :] Hú, de akávé finom volt! Mindnekinek ajánlom. Megéri az a párezer egy jókis kávéért :P
Warsaw, reptér. kiszállás. Egy kedves, Pluschenkora igencsak hasonlító, igenszimpi figura kezembe adta a kézipoggyászomat, ami ugye nem fért fel a gépre, hogy is képzeltem?? És még felszálláskor leordítottak a kedves utaskisérők hogy
azonnal tegyem le!!! Mondom bocs, nem játékrepülre készültem. Amúgy a kisgyerekek kaptak felfújhatós repülőt. ÉN NEM. bezzeg tescóban elkérik a személyimet, de mikor gyereknek akarok látszani, akkor juszt se. Nah mindegy, reméltem nem fújják fel őket, mert akkor betölti a fél utasteret és összenyom minket.. És akkor jöhetek én a vészkijárattal. Nah mindegy szal leszállás, várakozás a csomagr. aztán rájövés hogy jah, nem is ebben a teremben vannak. Mire odaértem a mi repcsink csomagjai már nem votlak sehol, szalag leállt. Hát igen, már mindenki elvitte a sajátját. Na de az enyémet ki vitte el, merthogy ott már nem volt... leizzadás, torokgombóc, szitkozódás -úgyse érti senki- várás, remélés, várás, hátha elindul az a szalag újra. Hát elindult. üres maradt. Remek, elindulás panasziroda felé. Pánikroham közelgett. Végül mikor már a bőgés nagyon ott volt, ahol lenni szokott, na akkor kijött a drága.Mármint a csomag. (aka Béla) Boldogság, bár ugye a vonatot sikerült lekésnem. Nehezen elevickéltem a központi pályaudvarra, mindenkinek ajánlom a kb 30 kilós csomagokat plusz laptop, izgalmas és tuti fogyókúra!
Nos, a pályaudvar Varsóban, hát nem egyszerű. Szóval peronok azok midenhol vannak. De hogy pénztár meg központi váró meg timetables??? Végre találsz egy pénztárat, mondjuk h értik mit akarsz, de neeem, ha te jegyet akarsz akkor másszál fel a kp-i váróba, nézd meg mik
or megy a vonat ÉS gyere vissza ÉS fizess. Mondom, akkor bekaphatjátok. Ahhoz, ugynais h eljuss a váróba, le kell menned aztán fel aztán jobbra aztán megint jobbra, aztán fel és akkor ott lesz vhol. Mondták nekem ők, a lengyelek. Mondom, nyád, 2 perc múlva indul a vonat, nincs oylan isten. Felugrottam a vonatra és megbezséltem nénivel h majd helyszínen fizetek. Igen rugalmasak amúgy a kalauzok errefele. Meg amúgy az emberek általában.Teljesen pozitív.
Megérkezés Lodzba, yeah! Ráadásul Trainee buddy-m, Kasia, KOCSIVAL jött és elvitt ebédelni. Hát igen, ezt a lányzót én teljes szívemből megszerettem hát :D:D:D
A városról. Hát kb mint Pest. Meg Pécs. Totál otthon érzem magam. Leszámítva h nem értek egy kukkot sem. De ez nem zavar, meg azokat sem szokta akik ettől függetlenül leállnak nekem magyarázni...tudják h nem értem de elmondják. Mindent. Még többet is. Szerintem jó pszichológus lennék itt. Hallgatok és bólogatok. Minden titkukat elmondhatják nekem, vszeg úgysem adom tovább :D

A koliszoba elég klafa. 3 ágyas szoba, két szobához van egy előtér és egy fürdőszoba. Szal összesen 6 emberkére. Kényelmes, most még, hisz egyedül vagyok. a másik szobába nemsokára megjön a bolgár lakója, Kamilla, azt hiszem. Az itteniek meg, 2 albán lányzó majd csak aug végén, vagy szept elején. Új bútorok, szép, igényes.
Az ablakokon van ilyen sötétítő roló. FEHÉR. El lehet képzelni mennyire sötétít.. pedig éjjel jól esne ha nem világítana be a kinti soksokeze
r lámpa. Fényben úszok éjjel-nappal :D Meg javítják a kerítést meg felújítják az udvart. Hangosan. Gépekkel. Hajnaltól. Pihentető az alvás hát.
A falban sztem amúgy lakik valami. Állandóan zizeg meg mörcög. Arra gondoltam elnevezem. Még nincs ötletem.
Ma kipakoltam meg széjjeldomestosoztam mindent. Nem mintha nem lenne tiszta, de azért kell nekem a tudat, hogy no bacik.

Most meg várom ma estére mi lesz a progi. Tegnap billiárdoztunk az itteni iroda elnökségével. Érdekes volt. Az egyik csaj nagyon utálja a fejem. Mondtam is magamnak h "jól van, Krisztikém, ez gyorsan ment." Általában el szokott tartani egy ideig amíg ellenséget szerzek. :D Amúgy az itteniek ha sokan vannak szívesebben bezsélnek lengyelül, mint angolul. Csak akkor váltottak a kedvemért -vagy a sajátjukért?- angolra mikor már leredukálódott a banda tagjainak száma 6 ra .

Nah most ennyit. Az itteni aprócska tescóról nem nyilatkoznék, mert megtudtam h van rendes nagy is, szal nem szeretnék általánosítani a kínálatot illetően :]

7 megjegyzés:

joo_andrea írta...

Kriszti!

orulok hogy megerkeztel! sajnalom hogy a gep kicsi volt!

A lengyeleknek meg nyomatsd az angolt:) en is megszenvedek veluk...

kitartast es ugyesen!
puszi:Andi :)

Unknown írta...

Haha, csak nyugi, engem Jordániába is egy porbafingó szunyog hozott :)

És egy jó tanács: ne lepődj meg semmin (úgyis meg fogsz, de érdemes kipróbálni)

Na, elég a bölcsességekből, jóccakát

Szaki

Takács Gergely írta...

Szia Kriszti!

Örülök, hogy sikeresen megérkeztél és gratulálok, hogy ilyen ügyesen elboldogultál a pályaudvaron!

A blogírás is nagyon jól megy, csak tartsd meg a rendszerességet!

Eredményes gyakorlatot!

Geri

Safranek írta...

Húzd ki magad ha fotóznak!
bubi-bubi :)

Eszter írta...

Szia Kriszti!

Örülök, hogy épségben odaértél! És ezúton is elnézést kérek, hogy a farewell partidra végül mégsem tudtam elmenni:( De azért gondoltam rád pénteken;)
Várjuk a sok fotót, és érdekes történetet.
Villás Peti is Lengyelországban van, Bialystokban már bő 1 hónapja. Hátha még találkozni is tudtok;) Mindig jól jön egy-két magyar szó, nem?:)

millió puszi itthonról:

Esztör

Maryann írta...

Sziaaaaaa:))

nyah hát egész jónak tűnik... a legjobb a fehér sötétito rolo:P
miért gondolod h utál az a lány?? Téged?? :P

sok puszi a sok JD mellől amire van 1 hetem és ma közölték h nem kell angolul csak magyarul... :D szép az élet:D

Névtelen írta...

ez megis milyen legitarsasag? :D

nagyon bejön a stilus ahogy irsz, tenyleg tartsd meg a rendszeresseget! meg a vegen vilagsiker lesz belöle ;)

ja es hat igen en is szorri hogy nem mentem a bucsubulidra... pedig nagyon igyekeztem, de nem ertem oda

es hat te meg legyel szorri hogy nem megyünk együtt viziturazni

puszak