2008. október 20., hétfő

Home.

Szóval akkor már csak két hét van hátra.

A 3 helyett.

Nem, nem rúgtak ki:P Csak főnök visz magával tárgyalni egy hétre Mo-ra és a hét végén meg ledob otthon a ház előtt. Ez sztem elég jó. Tehát utána már nem jövök vissza...ami mondjuk szomorú...merthát mégisazért.

De sebaj, még sok a teendő addig. Példul, lesz köv hétvégén egy konfi, gyakorlatilag aiesec camp, neweeknak.

Azon amellett h kajával-piával kell előrukkolnom, lesznek sessionök meg prezentációk amiket én tartok. Mondjuk nem ártana ha bővebb infóval szolgálnának...merthát mégis. De nembaj:D Ugyan, basszus, simán tudok improvizálni, hisz ismertek:D:D:D – ezt a szót így kell írni? Improvizálni...Inprov...nem, improvizálni. Rögtönözni!!!!

Rögtönözni...rögtönözni?...

Szóval majd megoldom.

Amúgy furi a magyar nyelv..egyre több emberkével bezsélek több országból és tudjátok sok a közös szó, persze nem teljesen ugyanaz de hasonló nagyon..és érdekes módon a magyarban kicsit sem hasonlít...hála a nyelvújítóinknak? Nyaktekerészeti herkentyű, megkönnyebbülészeti körguggolda? Viva!

Szal furcsa h vannak szavak amik soksok nyelven hasonlítanak, de a magyarban nem használjuk, nem illik használni, nem helyes használni, nem szép, nem stílusos használni. Ha használod, háromszor aláhúzzák pirossal az érettségin és odaróják: DURVA HIBA!!! Súlyos és kukoricántérdeplés valamint bukás jár érte. Szép a magyar nyelv, szépíteni kell, éltetni, stbstb, ugyanakkor megnehezíti a nyelvtanulást ha nincs közös, nincs semmi, amiről emlékezhetsz a szóra...legalább van egy egyedi nyelvünk. Tökérdekes, mi? Írjak még róla pár oldalnyit? Na, jó. Szóval ugye a különbözó latin eredetű szavaknál, mint a ...

:D Csakk vicc. Nem mennék bele ebbe:]

Viszont. Folytatnám.

Tehát. OKT 23!!!!

Szervezek kis vacsorát magyar módra egy magyar étterembe. Ahol persze magyarul nem, de mondjuk lengyelül folyékonyan beszélnek. Vicces lesz, mert bár magyarul írják a neveket a menün- legalábbis szerintük az magyar... én keveréknek mondanám- nem tudom fogják-e érteni mit rendelek :D Gulas zupa helyett gulyásleves, halasle helyett halászlé, és a kedvenc a porkol helyett pörkölt:P Várom izgatottan. Lesznek ott lengyel barátaim, nigériaiak, örmény, német...:) huhú..:) sokan leszünk. REMÉLEM. Elneveztem a farewell partimnak. Ezt ők nem tudják. De jobb is mert az itteni farewell partikat ismerve... Nembaj h korai, jövő héten már nem lesz időm úgyse semmire. Azt követő hétfőn meg már Szlovákiában alszom...

Múlt hétvégén, tehán nem ezen ami most volt. Mentünk Hasmikkal, örmény barátnőmmel Varsóba.

Vicces kalandos út volt, Kasia mondjuk leszidott hogy nem kéne iyleneket cisnálnom mert veszélyes... De nem baj.

Tehát szombat este buli, Hasmikon kívűl senkit nem ismertem, kiderült h ő is csak lakótársát, akinek jöttek a barátai.. indiaika, ukránok, lengyel...szal érdekes társaság volt. Úgy volt megbezsélve hogy mi majd varsóban alszunk valakinél aki indiai és kocsival megy haza. Na most én azt hittem Hasmik legalább ismeri a srácot, kiderült hogy neeem, ott ismerte meg, akkor mikor én:D Szóval parti után srác – indiai- és barátnője –ukrán- megindultak varsóba, hajnali 1kor, mi is mentük hát velük.. a srác hogymondjam...kőgazdag, ékszerekkel kereskedik, megcsillan néha egy-egy gyémánt is a képben... szal elég faja autóban utaztunk és a lakás is hát... elég fasza volt: ] nekem túl modern de azért elmegy:] Szal alukáltunk a vendégszobában aztán reggel felkeltünk. Tántorgok ki a nappaliba, mire a szemem egy hatalmas pénzkötegre téved...odavetve az étekzőasztalra...iylenkor elgondolkodik az ember azért...:] Na nem azon h vegyek-e belőle hanem hogy ki az aki ott meri hagyni...csak úgy...

Mindegy ezen túltettem magam, az viszont gáz volt h mi már mentünk volna megnézni a várost, pláne h találkánk volt ottani aisecesekkel, de a házigazdáék még aludtak... egykor Hasmik elkezdte őket ébresztgetni aminek nem örültek és nyilván nem is szép dolog, pláne h ingyen volt az út meg a szállás éshát vendég iylet ne csináljon, de mégiscsak városnézni jöttünk nem pedig lakást nézni:]

Végül betaláltunk a városba, aholis lengyel barátainkkal bevetettük magunkat egy szintén elég kis fancy étterembe, olasz étterembe...gyakorlatilag a pénzünket ott el is vertük szépen, dehát azért mentünk h jól érezzük magunkat. Aztán besétáltunk az óvárosba...ami...gyönyörű, csodás, teljesen olyan mintha a múltban lennél... engem lenyűgözött teljesen...és Hasmikkal városnézni külön élmény. Ő nem oylan akit rángatni kell meg mondani neki h hééé, hellóóó, élvezd már kicsit h itt vagy, neeem neeeem, teljes ugyanolyan hülye mint én, teljesen olyan lelkes, mint én és ja, többet bezsél mint én, ha ezt bárki el tudja képzelni..:D Tényleg így van..:D Szal bár rövid votl az idő amit ott töltöttünk de maximálisan élvezetes volt és sosem felejtem el:D:D Az tuti.

Szerettem volna ezen a hétvégén Wroclawba menni, de sajnos az ottani traineek nem válaszoltak nekem így lemondtam róla..viszont sok helyet nem láttma még, úgyhogy muszáj lesz visszjönnöm:P

Ezen a hétvégén szombaton, Stella, a másik kínai gyaki farewell partija volt, amit egybekötöttünk Sascha a német srác welcome-partyjával. Ami ugyan vasárnap lett volna, d emondtam neki, hogy ismerve az itteni szokásokat, ne élje bele magát...vegye úgy h ő most itt nagyon welcomolva van:] Természetesen a ’party’t elsőként az aiesecesek fejezték be a szokásos „ még dolgom van ma” szöveggel és a vágáre maradtunk mi, gyakik, illetve a volt gyaki, Hasmik, akit elvittem magammal mert mindig panaszkodik h nem simer senkit és egyébként is megismerné a lodzi aisecet is...nagyon örült mert avégén meghívták a konfira is jövő hétre. Tegnap, azaz vasárnap meg reggel gondolkodtam h rohadtul éhes vagyok, enni kéne..de fene se akar főzni meg bevásárolni..hmhm, Kasiaval találkoztam volna de csak este, addig viszont éhenhalok, h ívtam hát Hasmikot, de épp uszodában volt, aztán új szobatársamat, Karoline-t (kenya), aki viszont még mindig az eltűnt bőröndjére várt, aztán végül Saschát az újfiút, Deutschlandból. Na ő teljesen ráért úgyhogy találkoztunk egy kávázóban aztán mentünk ebédelni, majd megnéztünk egy filmet amire rég óta kíváncsi voltam, de kiderült h egy rakás gané. Tropic Thunder..ritkarossz film, jézusom..nem hittem el hogy Ben Stiller, Jack Black, Robert Downey Jr. együtt képesek ekkora rémeset összehozni...Nagy csalódás..győztem bocsánatot kérni Saschatól amiért iylen filmre vittem, de azt modnta h inkább ez mint egyedül otthon ülni, szal végülis jó volt. Később megittunk egy teát meg ettünk sütit- ez a legújabb kedvenc menüm amúgy, sosem hagyom ki mostanában, bárkivel vagyok, kv+süti, vagy tea+süti..muszáj! Aztán csatlakozott kasia, akivel elmentünk egy pubba jazz zenét hallgatni, koktélt inni, és csatlakozott hozzánk később Hasmik is... aztán későig bezsélgettünk mindenféléről, munkáról, aiesecről meg a világ megváltásáról és végül nem aludtam mert kedves szomszédaim megint tettek róla..

Ezt a bejegyzést wordben írom mert nincs se net, se telefon az irdoában, illetve most látom h végre megint van, juhú, akkor közzé is tudom tenni.

Ennyit mára.

Még jelentkezem.

Zsoldos Krisztina, ertéelklub, Vudzs, Lengyelország.

Nincsenek megjegyzések: