2008. augusztus 21., csütörtök

Pink rovarirtó cukkini

Talán a végére le fog esni, honnan jött a cím ötlete...

Na jó akkor most megpróbálok nem dolgozni...hát nem lesz nehéz, egész nap alig dolgoztam...az a helyzet hogy elfogyott..túl gyorsan csináltam vszeg..na mindegy
Tehát elérkezettnek látom az időt h új bejegyzés készüljön.
Remélem ezzel a betűvel már mindenkinek kényelmesebb lesz olvasni.

Időközben lett új szobatársam, hisz Shadow, a kínai lány beköltözött mellém a single room-ba. Egyébként magának választotta a nevet, mert jól hangzik, aszonta. Nagyon örülök h nem vagyok egyedül. Meg hogy főznek rám:P Amúgy nemis, csak egyszer főzött nekem, én inkább csak tanulom hogy kell kínaiul főzni. ÉS valóban más mint otthon a kínai kaja, de pl a lengyeltől is messze van. Ha hazamegyek rendezek kínai vacsorát. Addigra ígérem megtanulom mit hogyan...de nagy dolog ám, megtanultam pálcával enni. Veszek is maganak asszem. Jó poén.

Kedves lány, csak szokatlan h van vki akire figyelemmel kell lennem, pl reggel nehogy felébresszem... mióta egyedül lakom elég hangos vagyok és nehéz visszaszokni :D De menni fog. Ő is elég figyelmes. Pl tegnap este befeküdtem a szobámba nagy bús hangulatban míg ő nemtom micsinált. Amikor benézett a szobába látta h sötét van és becsukta az ajtót mert azt hitte, alszok...miylen kedves már.
Tök tetszik h ismerek kül emberkéket.. elmúlnak az előítéleteim. Ez nekem nagy dolog, mert mindig bajom volt ezekkel a dolgokkal. Hajlamos vagyok olyat kritizálni amit nem ismerek. Pl. kínaiakat sem kedveltem túlságosan, hát ugye a románokról meg... nagy magyar-román ellentét folyik otthon a csapból is, erre meg itt van kollegám és jóbarátom, Mihai aki annyit segített mint kb senki más és nagyon jóban vagyunk. Ezekért a dolgokért is szeretek itt lenni. Remélem mire hazaérek azért nem fogom megutálni a magyarokat:D

Kasia barátnőm visszatért 2 hét nyaralás után, VÉGRE. Hétvégén talizunk (cukiság csak neked, Jaq) és megbeszéljük hogy hova érdemes utaznom. Mert muszáj látnom a tengert meg a szép híres városokat. MUSZÁJ.

Olvatsam ma Peti blogját és nagyon furán éreztem magam... 2 hónapot töltött itt és mindent bejárt és csomó emberrel utazgatott és mindenhova elvitték...és iylenkor elgondolkozom h nekem mindent egyedül kell kitalálnom s csak ha szerencsém van, akkor visznek el helyekre, mint pl múzeum múlt héten. Megmondják mit érdemes megnézni, de magad oldd meg hogyan és mikor... Persze így nyáron lappangás van minden fronton. Furi volt egy másik magyar lengyel élményeit olvasni...pláne h olyan választékos, precíz, bemutatójellegű. Inkább objektív, mint szubjektív. Még jó h nem vagyunk egyformák. Más szemszögből is láttam ezt az országot legalább:D

Tegnap egész nap a raktárban dolgoztam. Mihainak segítettem felcímkézni egy nagy adag szállítmányt - nem, nem acetonos megoldás- kb egészen pontosan 3600 db flakont láttunk el címkével és cosmagoltunk be... jó volt.. hát túlóráztunk jól mert ma reggel már indult is a szállítmány elfele... ezt nevezem challenging és high quality munkának:D Ezzel poénkodtunk egész idő alatt...ugye az ÁJSZEKesek:P a gyártásnak nincs ideje meg kapacitása megcsinálni időre, a vevő viszont már így is sokat várt úgyhogy, muszáj volt nekünk két kézzel nekiesni. Hát na. Azért jobb itt az irodában valahogy:D SOHA többé nem akarok raktárban dolgozni. De jó ám mert szeretek minden részt megismerni...a gyártásban is meg amúgy is..jó az ha mindenre rálát az ember. Tehát tapasztalatnak jó volt, a kezemnek kevésbé...:D fáj is nagyon most:/

Nincs oylan jó kedvem, mondhatnám azt is h szar. De van iylen. Néha az ember rájön h van lelkivilága is. De ez a blog nem erről szól. Csak mondom h a lapos stílus ennek tudható be. Máskor majd másra hivatkozom. Excuses forevá.

Holnap ki kell költöznünk egy másik koliba a 7végére. Rovarirtás lesz nálunk, ugyanis..érdekes lesz csomagostul melóba jönni. Megoldjuk. De utálom h csomagolnom és költöznöm kell.

Remélem találunk progit Kasiaval 7végére. Mert nem akarok az idegen koliban lenni... KI AKAROK MOZDULNI. Eza terv. Igen kidolgozott, tudom. Csak bele ne vesszek a részletekbe..:D Van vmi zsidó temető itt amit érdemes megnézni meg lesz egy kiállítás a híres Poznanski palotában. De tuti zsúfolt lesz. Majd elmegyek sztem máskor. Vagy nemtom. Hát vagy igen vagy nem.

Ma elmegyek bevásárolni és olyat fogok főzni hogy ihajj. Jó hogy reggel sokat buszozunk mert van idő kitalálni a vacsorát. Ma azt találtam ki h csirkemellcsíkokat befűszerezek és kisütüm, mellé meg Noémi uncsitesómtól látott cukkiniszeleteket párolok, aztán rásütök egy kis mozzarellát...bazsalikommal. nyami. yummy to the tummy. Vagymi.
Alig várom. Adok belőle Mihainak meg Shadownak is. Bár nemtom Shadow hogy eszi meg azt pálcával... mellékelek hozzá késtvillát:D

Nagy fájdalom, hogy a lengyelek nem ismerik a főzés nélküli puding fogalmát. Egyszer próbálkoztam itt tiramisut csinálni. SOHA többet. Van itt minden, csak az nem ami az én híres tiramisumhoz kell. Amúgy ha valakinél van fölösbe, küldhetne pár csomag Gálát vagy iylesmit nekem...tökre nem haragszom meg érte.

Mára ennyit. Dejól elment az idő. Nemsokára vége a kemény, izzasztó munkának. Jajj csak azt ne. JAJJ.

2 megjegyzés:

Névtelen írta...

jónapot ott a messziségben... :) az a helyzet hogy igaziból nekem foggalmam nincs, hogy ezt itt hogyan kell használni meg ilyesmi, de próba cseresznye... gondoltam mostmár valahogy muszáj lesz a tudtodra adnom, hogy nagggyonzsírkirályosságosság ez az egész blogosdid.tulajdonképpen a kedvencek között vagy és ha rossz a kedv, kriszti blog. ma is így törpént. és már nevettem is. jupp :) szóval örülök h jól vagy meg h nem vitt el a vihar meg h fába bújva mosolyogsz az egyik képen és hogy szereted a kínai kaját és sokat eszel olyant főleg, hogy pálcikával isss és hogy jó a koli na meg a német portásnak riszpekt. :) méég sok ilyen vicces bejegyzést :)
millió pussz

Névtelen írta...

Helló :) Na ez érdekes, én épp ellenkezőleg éreztem, mint ahogy neked átjött az írásaimból :) Én is úgy éreztem, hogy nem történik semmi, nem foglalkoznak velem; s ezért kezdtem pár hét után magam szervezgetni hétvégi utakat. Nekem még annyival is rosszabb volt, hogy hétköznapokon szinte teljesen egyedül voltam (ezért menekülgettem el hétvégente a városból), neked meg ott van nemtudom hány más, hasonló cipőben álló gyakornok. Összességében azért jó volt, de a "hú de nagy experience"-től azért messze volt ez a 2 hónap.
Ja és tessék szépen lengyelül tanulni, ugyanis nagyon értékelik :)